Shop More Submit  Join Login
×

Featured in Collections

Cool Icons by MrHellz




Details

Submitted on
September 4, 2010
File Size
8.4 MB
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,910 (3 today)
Favourites
34 (who?)
Comments
29
Downloads
1,271 (1 today)
×
Mario dock 42 icons by vyndo Mario dock 42 icons by vyndo
Here i have 42 Mario icons for dock
you can ask me if you need an icon for a program.
go here for my second Mario icon package: [link]
Add a Comment:
 
:iconadewdewk:
Adewdewk Featured By Owner May 27, 2012
You guys are complaining about internet browser over chrome. (yes i agree chrome is better!) but what about safari?

(btw LOVE THE ICONS!!!)
Reply
:iconvyndo:
vyndo Featured By Owner May 28, 2012  Student Digital Artist
safari is in my second pack ;P if you need it. omg now that i look at these icons i really want to start it over xD im way better now than i was when i created these packs, ow well it doesnt matter if you put it in a dock cuz its way smaller then.
Reply
:iconwwtbam:
WWTBAM Featured By Owner Oct 5, 2011  Professional Digital Artist
mario shooting out :iconinternetexplorerplz:? no thanks. i prefer :icongooglechromeplz:
Reply
:iconvyndo:
vyndo Featured By Owner Oct 6, 2011  Student Digital Artist
yes :P i didn't knew what to do with IE, Chrome is like the best logo of the internet browsers :P
Reply
:iconwwtbam:
WWTBAM Featured By Owner Oct 6, 2011  Professional Digital Artist
:iconnewgooglechromeplz: my google chrome plz account
Reply
:iconvyndo:
vyndo Featured By Owner Mar 17, 2011  Student Digital Artist
ok thnx you 2 :D
Reply
:iconbhalotski:
bhalotski Featured By Owner Mar 16, 2011
thanks.. hope u can make it soon.. keep up the good work.. :D God bless..
Reply
:iconvyndo:
vyndo Featured By Owner Mar 16, 2011  Student Digital Artist
uhmm nope :P otherwise i had it uploaded on my deviantart
Reply
:iconbhalotski:
bhalotski Featured By Owner Mar 16, 2011
thank you so much.. it's working..
do you have a theme of mario for windows vista? :D
Reply
:iconbhalotski:
bhalotski Featured By Owner Mar 10, 2011
how can i use this? please teach me how.. i'm using objectdock.. thanks..
Reply
Add a Comment: